pondělí 1. října 2012

Health month - devátý měsíc

Je to možné, že už je zase další měsíc pryč?

V září jsem se vrhla na Fly lady a předsevzela jsem si projít všechny dětské krůčky na jejích stránkách. Což se mi i, světe div se, podařilo. Tedy, přiznám se bez mučení, že jsem některé přeskakovala. Věci jako "Uvědomte si negativní hlasy v hlavě, které vám říkají, že to nedokážete, a změňte je v něco pozitivního" a podobně - na to já prostě moc nejsem.

Ve zkratce šlo o to vytvořit si postupně "rutiny", díky kterým se péče o domácnost stane trošku jednodušší. Ten systém je daleko propracovanější, mají zóny a denní mise a kdo ví, co všechno. Ale já jako začátečník se prostě soustředím jenom na ty rutiny a ostatní zatím filtruju. A musím říct, že mi to opravdu pomáhá.

V říjnu tedy můj první úkol zní "Dodržovat rutiny".

Ale aby to nebyla je Fly lady, přidala jsem další dvě pravidla.

- Cukr jen jednou týdně - jde mi o umělý cukr, samozřejmě, přirozený cukr v ovoci a jinde neřeším, ale nebudu sladit ani jíst sladkosti. Prostě Vánoce se blíží, je potřeba se připravit :)
- Žádný tabák - nějak jsme si s mužem zvykli na večerní vodní dýmky, ale přeci jen to není moc zdravé, takže jsem se rozhodla s nimi skončit.

Tak mi zase držte palce, na konci měsíce se uvidí, jak to zvládnu.