neděle 19. května 2013

Mamince

Já vím, že Den matek byl minulý týden, ale ta moje ho stejně neslaví a neuznává.

Když chcete něco vykřičet do světa, blog se hodí. Já bych teď takhle veřejně a všem chtěla říct, že mám skvělou mámu.

Přijela za námi přes půl republiky, aby byla k dispozici, kdyby Jájův nástup do školky nešel hladce. Kromě toho mi pomohla s šitím, uklidila, na co mi nestačily síly, uvařila tak, jak to umí jenom maminka. A to mluvím jen o těch pár dnech, které tu strávila. Během mého života už toho udělala daleko víc.

Nejde samozřejmě jen o tyhle praktické věci, umí mě i podpořit a podržet, když je mi těžko, a poradit, když nevím kudy kam. Přeju si, abych dokázala být alespoň z poloviny tak dobrá matka, jako byla (a pořád je) ona.

Mami, moc děkuju, jsi ta nejlepší máma na světě!