sobota 3. srpna 2013

Zas jeden povedený víkend

Po dlouhé době jsme na víkend doma. Tak jsme naplánovali, že vyrazíme k vodě. Po několika letech, nebyla jsem v nějakém venkovním bazénu, přírodním či umělém, ani nepamatuju. Malovali jsme si, jak si to užijeme, Jája se vyčvachtá v brouzdališti, my si zaplaveme a příjemně si odpočineme.

V pátek ráno se prcek jako vždy vzbudil v pět a vlezl k nám do postele. Následně se poblinkal. A pak ještě dvakrát. Ach jo. Ta čtvrteční melounová party asi nebyl úplně nejlepší nápad.

Protože to ani kolem sedmé nevypadalo líp, rozhodli jsme, že do školky ho nepošleme a že s ním muž zůstane doma. Určitě se to během dopoledne uklidní.

Zvracení se sice uklidnilo, ale během dne muž hlásil, že dítě má průjem. A aby toho nebylo málo, večer se k tomu přidala horečka.

Jak to pokračuje? No, nebudu to úplně rozebírat, stačí, když prozradím svůj dnešní nákupní seznam: rohlíky, živočišné uhlí, toaletní papír. K vodě jsme překvapivě nejeli.

Já jsem si to ještě zpestřila dogsittingem. Bratr mě požádal, jestli bych mu o víkendu nemohla vyvenčit psa. Což jsem samozřejmě bez problému přislíbila, je to rodina, navíc je ochoten nám hlídat prcka, tak proč bych se já nepostarala o jeho dítě.

Akorát domů jsme si psa vzít nemohli, protože se s našima kočkama nějak nechce skamarádit (a ony s ním už vůbec ne). Takže to znamená ráno a večer jet přes rozkopané Brno (spousta výluk a zasekané cesty), pak se se psem chvíli toulat po Vinohradech, nakrmit ho, napojit, odolat jeho smutným očím a vydat se zase zpět.

Musím se přiznat, že když jsem dneska v tom příšerném vedru už půl hodiny bloudila mezi paneláky a v hlavě omílala: "Kde je tady do p... ten park, o kterém brácha mluvil", zapomněla jsem na všechny jeho zásluhy, pomoc bližnímu, rodinnou soudržnost, lásku k němým tvářím... a jenom ho upřímně nenáviděla za to, že si musel pořídit psa a ještě se odstěhovat do takové... ehm... okrajové čtvrti.

Nakonec jsem mu to odpustila, ale budu ho muset přesvědčit, aby si našel byt v centru.

Na závěr nic optimistického nemám, jen vám přeju, abyste si tenhle tropický víkend užili líp než my.