neděle 26. února 2012

Health month - týden sedmý a osmý

Tak koukám, že jsem minulý týden ani nenapsala shrnutí. Celkem dobře to vypovídá o tom, jak úspěšný ten týden byl. Totiž nebyl. Moc se mi nedařilo. Neříkám, že to byla katastrofa každý den, ale k ideálu měly ty dny pěkně daleko. Tenhle týden se situace postupně zlepšovala, ale pořád mám ještě co dělat (až na dnešek, dnešek byl super).

Pomalu nám končí únor a je čas nastavit si pravidla do nového měsíce. Tady jsou (nic moc nového, opakuju v podstatě pravidla z února):

- Do meaningful work at least 3 days a week - změna oproti minulému měsíci je, že blogování budu počítat maximálně  dvakrát. Nechci na blog kašlat, ale chci dělat i něco jiného. Jo a tyhle shrnující Health month články se taky počítat nebudou. (Ale psát je budu, ať mám nad sebou nějaký bič.)

- No snacking - stále mám během dne nutkání šmejdit ve skříňkách a hledat něco na zub. Většinou odolám, ale určitě je ještě prostor ke zlepšování mého sebeovládání.

- Go for a walk with the baby at least 6 days a week - zůstává, snažím se chodit s miminem co nejvíc ven. Teď už se snad zleší počasí a půjde to lépe, únor opravdu takovému předsevzetí nebyl nakloněn.

- Follow on my daily schedule at least 6 times a week - o denním rozvrhu jsem psala tady. Na základě prvního, "testovacího" měsíce jsem udělala pár změn a od března se budu snažit rozvrh dodržovat. (Jeden den mimo mát pro případ neobvyklých událostí jako cesta k doktorovi apod.) Zjistila jsem, že to má na mě opravdu dobrý vliv. Jakmile jsem ho neměla před očima, sklouzla jsem zpátky ke špatným návykům, což většinou znamená flákat se a pak nic nezvládat. Někdo holt potřebuje berličku. Časem ji snad odložím.

Tak to by byla příprava na březen, jako vždy prosím o držení palců.

Jo a ještě taková poznámka, možná jste si všimli, možná ne, trochu jsem předělala rozložení šablony, takže štítky jsou teď hned pod nadpisem. Tak poznáte, o čem článek je a jestli ho chcete číst. Nechci vás nudit, chápu, že tyhle Health month věci asi moc lidí neberou. Tak já zase co nejdřív napíšu něco zajímavého.