pondělí 6. února 2012

Health month - týden pátý

Tento týden se mi dařilo dodržovat všechna "předsevzetí". Dokonce i to ohledně procházek s miminem, i když jsem pokaždé kvůli mrazu dost váhala. Nakonec ale vždycky někam vyrazíme aspoň na půl hodinky, aby se mimino vyvětralo a hlavně prospalo, protože v postýlce odpoledne prostě odmítá spát.

Začala jsem ještě uplatňovat jednu metodu na zvládání svých povinností, ke které mě inspiroval Dave. Udělala jsem si na každý den rozvrh, kde jsem si rozepsala, co všechno mám udělat. Opravdu jak pro pitomce, včetně umýt si zuby, vzít si léky, nachystat oběd a tak. Stávalo se mi totiž, že jsem byla ještě v jedenáct v pyžamu, protože jsem se nestihla převlíknout a umýt, dokud prcek spal. A potom už jsem se k tomu tak nějak nedostala.

Takže teď mám na každý den seznam a odškrtávám si položku po položce. Cítila jsem se sice kvůli tomu seznamu nejprve trapně, ale funguje to, takže co. Jsem holt člověk, který potřebuje jasné pokyny a zadání. A když mi je nikdo nedá, musím si je dát sama.