úterý 22. ledna 2013

Louis CK

Chci vám představit svého oblíbeného stand-up komika. Konec konců, doma se nic neděje a já jsem si slíbila, že budu psát na blog častěji než jednou za měsíc.

A navíc, Louis CK se sem perfektně hodí. Možná ne na první pohled - chlápek, co dělá sprosté vtipy a vykládá o tom, jak má mizerný život (40 let, rozvedený, nijak extra pohledný). Jenže mezi zdroje jeho vtipů patří také jeho dvě dcery. Když už je člověk z výchovy potomka hodně vyšťavený, nezbývá než si z toho dělat legraci.

Možná jste ho viděli v seriálu Lucky Louie, mám pocit, že běžel na HBO. Obzlášť mě bavil díl, který se přímo týkal výchovy.


Později vznikl ještě seriál Louie, ne už typický sitcom, ne všechny scény jsou k popukání, ale já osobně ho doporučuju. Ale nejvíc ze všeho mám stejně jeho výstupy "na stojáka". Bohužel jen anglicky, ale jde mu docela dobře rozumět.

Jaký je rozdíl mezi klukama a holkama?



Trošku delší a ukřičený výstup ohledně výchovy, přeneste se přes spoustu "fuck" a "shit", je tam hodně dobrých postřehů.



A nakonec jeden, který se dětí netýká, ale prostě se mi líbí.