pátek 23. listopadu 2012

Cvičme v rytme

Začala jsem se cvičit. Není za tím žádné dlouhodobější promýšlení, prostě jsem náhodou narazila na jméno Jillian Michaels a rozhodla se vyzkoušet její 30 days shred. (Jestli jste si toho ještě nevšimli nebo to není z mých zápisků úplně jasné, občas jsem tak trochu impulziví.)

Tohle cvičení nemůžu dělat, když prcek spí, protože se bojím, že by ho video s komentářem budilo. Navíc jsem si řekla, co si budu krást čas ze zaslouženého odpoledního odpočinku. A tak cvičím dopoledne. A ve spojení s Jájou je to opravdu zábava.

Cvičení je rozdělené na 3 cykly, každý obsahuje 2 minuty posilování s činkami, 2 minuty aerobního cvičení a 1 minutu posilování břicha. Důležité je vůbec se během těch 20 minut nezastavit. V praxi to vypadá asi takhle:

- Posilování s činkami - Jája se mi snaží činky vzít, já se je snažím před ním ubránit a nepraštit ho do hlavy. Zvláštním případem tohoto posilování jsou kliky. To se mi Jája pokouší vlézt na záda nebo se o mě alespoň opírá. A já opravdu nejsem nijak zvlášť trénovaný jedinec.

- Aerobní cvičení - většinou různé poskoky. Jája se snaží mě obejmout kolem nohou a vyšplhat na mě. Já mu uhýbám, takže poskakuju po celé kuchyni.

- Posilování břicha - tady máme dvě varianty. Buď na mě mrňous nasedne jako na koně (vlastně na chcíplého koně, protože ležím na zádech, ale chápete) a řehtá se, jak se máma snaží pokračovat ve cvičení. Anebo mi vyhrne tričko a štípe mě do břicha.

Mezi tím vším ještě samozřejmě různě padá, brečí, hrabe do věcí, do kterých nesmí, zavírá se ve vedlejším pokoji a podobně. Já se snažím mu v tom všem zabránit a zároveň dodržet pravidlo, že se u cvičení nesmím zastavit.

Když to shrnu, cvičení s miminem je neskutečná sranda. Neváhejte a vyzkoušejte to. (Bezdětným ráda našeho juniora zapůjčím.)