pátek 30. listopadu 2012

Health month - jedenáctý měsíc

Tak a je tu konec listopadu. Nějak to uteklo. Je čas opět zrekapitulovat, co se mi dařilo a co méně.

Pravidla na tenhle měsíc byla:

- žádný cukr - Jsem opravdu naivní. Omezit úplně cukr? Ani náhodou. Ale musím říct, že se mi to alespoň dařilo držet více méně pod kontrolou, už mě nehoní mlsná tak často jako dřív. Tak snad alespoň k něčemu ta snaha byla.

- 3krát týdně psát do deníku - Ze začátku mi to šlo docela dobře, dokonce jsem psala každý den, ale časem se to začalo nějak opakovat. Holt ženská na mateřské asi nemá hlavu plnou zajímavých myšlenek. Ale alespoň jsem si trochu procvičila rukopis.

- 5krát týdně psát - První půlka měsíce docela úspěšná, dokončila jsem 3 povídky. Ale pak jsem nějak ochabla, asi budu muset počkat na další vlnu inspirace a chuti do práce.

A co v prosinci? Hlavně se nesmějte. Inspirována tímto článkem, rozhodla jsem se pro adventní půst. Pravidla tedy zní:

- žádné maso (s výjimkou ryb)
- žádné mléčné výrobky
- žádné pečivo
- max. 1 skleničku alkoholu týdně
- žádná televize (a tím se nemyslí jen to, co dávají naše televizní kanály, ale i seriály z internetu)
- max. 15 minut denně na internetu

Cukr si nezakazuju, nejsem zas TAK naivní, abych si myslela, že v čase předvánočních příprav mám šanci to vydržet.

Sama jsem zvědavá (jako každý měsíc, ale tentokrát ještě víc), jak tahle moje předsevzetí dopadnou. Jo, dát si je, to je jednoduché, ale dodržet to, to bude ta správná sranda.