středa 12. září 2012

Liebster Blog

Řetězovkám obvykle moc neholduju, ale kdo by odolal, když ho někdo pochválí.

Dostala jsem ocenění Liebster blog od milé Alizie. Tímto ji velice děkuji a slibuji, že ho budu nosit se ctí.

Podle pravidel mám teď navrhnout na ocenění dalších 5 blogů, které mají méně než 200 čtenářů. Jenže já nevím, kde tuto informaci najdu, tak navrhnu 5 blogů a budu doufat, že splňují podmínky.




1) Rosa Mitnik - máma klučiny přibližně stejného věku jako náš prcek, majitelka vkusu a šikovných rukou, milovnice výtvarného umění.

2) Z lesa - grafička žijící v lese nedaleko Olomouce, maminka s plno nápady na hračky pro děti (Inspirace montessori pedagogikou? Já se v tom zas tak moc nevyznám.)

3) Dětská kniha - čtyři autoři recenzují knihy pro děti. Spousta obrázků!

4) Autíček Jeníček - Amelii prostě musíte za její boj s autismem svých dětí obdivovat.

5) Mikrouši - A Hanku zase za to, jak zvládá 4 děti a život na vsi. A ještě o tom všem píše s takovým šarmem, že bych se hned na nějaké malé hospodářství přestěhovala.

Tak, to jsou moje oblíbené blogy, kterým bych chtěla poslat tuhle cenu.

Ještě přidám pravidla ocenění:

1) Poděkovat osobě, která ocenění udělila
2) Odkázat na osobu, která mi ocenění udělila
3) Navrhnout dalších 5 blogů s méně než 200 čtenáři
4) Umístit ocenění na blogu.