čtvrtek 17. října 2013

Kyblík

... nebo tak něco.

Prostě jsem si řekla, že bych měla zase pohnout s šitím. Abych aspoň část z toho, co jsem si předsevzela, bylo hotovo, než půjdou děti na vysokou. (Na druhou stranu, když budu váhat dostatečně dlouho, pořídí si mé děti vlastní děti, pro které bych pak mohla taky něco spíchnout. No ale co kdyby o mé neumělé rukodělné výrobky nestáli.)

A tak jsem konečně došila látkový "kyblík" na hračky. Je to jako vždy velmi křívé... tedy hand made. Vycpávala jsem ronarem, nebo jak se ten bazmek jmenuje, a naprosto jsem si s tím nevěděla rady. Teda nažehlit to šlo, ale jak potom pracovat s tou vyztuženou látkou, to mi je záhadou. No a šití dokola (přišívání dna toho kbelíku), to je taky legrace. (Možná by mi to šlo líp, kdybych na šití sáhla častěji než jednou za měsíc.)

Obrázek vkládám spíš jako dokumentaci, k chlubení se to moc není. Ale hlavní je funkčnost, že ano. A ovce, ovce jsou super, J. ujíždí na Shaun the Sheep, tak by se mu to mohlo líbit.



Jo a návod zde, kdyby měl někdo zájem.