středa 19. února 2014

10 000 hodin

Tolik to prý zabere, než se člověk něco opravdu pořádně naučí.

Urvala jsem si pár hodin času pro sebe a spíchla dárek pro L., respektive pro její malou dcerku. L. sem nechodí, tak to tu můžu klidně vystavit, i když k předání ještě nedošlo.

Nápad jsem sprostě okopírovala u Rosy, ale ona se taky inspirovala někde jinde, tak to snad nevadí.

Mazlicí dečka

Se šitím je to teď logicky horší. Velké plány jsem měla na prosinec, ale nakonec jsem skoro nic nestihla. Jen triko a kalhoty pro Jáju, ale těmi se tu chlubit nebudu, protože jsou ještě víc nepovedené než obvykle. Mimochodem, můžete mi někdo vysvětlit, jak se sakra pracuje s pružnými látkami ("Blbě," odpověděla mi na tuhle otázku máma.) a k čemu jsou ty pružné stehy na stroji?

Odhaduju, že šití věnuju tak maximálně 10 hodin měsíčně. Takže pořádně se to naučit mi potrvá 1000 měsíců, což je 83 let. Tak to bych měla něco udělat i se svou životosprávou, abych se toho vůbec dožila.