sobota 31. prosince 2011

Plnou parou vpřed do roku 2012

Dnes o půlnoci začnou všude kolem bouchat rachejtle a naše země vstoupí do toho slavného roku 2012. Jelikož letos s mužem slavíme podle moskevského času, budeme mít v tu dobu už tři hodiny náskok a pravděpodobně už budeme spát spánkem spravedlivých. Šťastný nový rok všem.

A hned bych tady měla nějaká předsevzetí. Tedy pardon, to jsou silná slova. Říkejme tomu pokus o vytvoření nových návyků. To je prý lepší přístup s větší šancí na úspěch.

Objevila jsem Health Month a hned jsem si na leden stanovila tři malé změny. A protože jak známo tlak okolí je účinná motivace, rozhodla jsem se vyhlásit to i zde.

Takže zaprvé jsem odhodlána v lednu vstávat v 6:30. To proto, abych byla vzhůru před miminem, které se budí v sedm. (Jen doufám, že Jára se nerozhodne taky začít vstávat dřív.)

Druhá změna by měla být "Do meaningful work at least 5 days a week ". Co je meaningful work posoudím sama, ale rozhodně to nebude koukání na seriály nebo čtení nesmyslných internetových diskuzí.


No a třetí změna se týká blogování, stanovila jsem si pro leden cíl dva příspěvky týdně. To se máte na co těšit.