pondělí 2. dubna 2012

Health month - třetí měsíc

Tak a je tu shrnutí za březen (rozhodla jsem se, že psát shrnutí každý týden opravdu není třeba, měsíčně to postačí).

První půlka března byla skvělá, dařilo se mi všechno dodržovat a bylo mi fajn. Pak jsme odjeli k našim a většina předsevzetí šla do kytek. Inu, jiné prostředí, kterému jsem se musela přizpůsobit. Ale bylo to příjemné, odpočinula jsem si a načerpala sil do nového měsíce.

Do dubna vstupuji se třemi pravidly:

- Do meaningful work at least 3 times a week - stále se mi nedaří se pořádně do něčeho pustit. Večery jsou líné, trávím je většinou u internetu nebo sledováním nějakého seriálu. Musím se vyhecovat a tyhle zabíječe času omezit.

- No snacking - už se mi to celkem daří, ale neuškodí se ještě jeden měsíc pořádně hlídat, ať mi to přejde do krve

- Exercise for 20 minutes at least 6 days a week - cvičení jsem měla v denním plánu, ale s tím je amen (vysvětlím níže), tak jsem z něj vytáhla aspoň to cvičení jako nejdůležitější položku.

Oproti minulému měsíci vynechávám pravidlo Follow on my daily schedule, protože jsem zjistila, že prcek mi prostě nějaké přesnější plánování neumožní. Ale většinu těch věcí už stejně dělám automaticky (jen si občas zapomenu vzít léky, ajaj), takže svůj účel to splnilo. Ze stejného důvodu nepokračuju s pravidlem ohledně procházek, stala se z toho rutina, jak jsem chtěla, navíc s hezkým počasím (no, dneska tam teda zrovna moc hezky není) to jde samo.