pondělí 9. ledna 2012

Večerní představení

Pokus o vylíčení průběhu běžného večera 18:00 - 19:00) v naší domácnosti z pohledu mimina.

Koupelna. Svlíkání je sranda. Nohy, nohy, nohy do pusy, to je paráda. Voda, voda, to je dobrý. Haha, hehe... Jejej, voda v očích. Radši už ven z vany. Ne, ne, nechci utřít. Hraju si s nohama, nech mě být. Ne, ne, nechci plínu, nechci... Jé hele, co to je? Dá se s tím šustit a dávat to do pusy. Velká sranda. Cože? Pyžamo? Ne, ne nechci pyžamo. Co to ta máma dělá s očima, to je sranda. Haha. A hele, mám pyžamo, no nic. Jdeme do kuchyně.

Jídlo, jídlo, jídlo. Dej sem tu flašku, jak to, že to ještě nemáš, dej to sem, mám hlad. Nechci plínu kolem krku, chci flašku! No konečně, mlask, mlask. Ach jo, já jsem vlastně strašně unavený. Chce se mi spát, spát, spááát... Počkej, kam jdeš s tou flaškou, jídlo, jídlo! Spát! Jídlo! Spát! Spát!

Aha, flaška je prázdná, jdeme do pokoje. Postýlka, proč? Spát? Písnička, to je fajn. Jé hele, opice, to je sranda, budu si s ní hrát. Cože, spát? Druhá písnička, tak asi fakt spát. Dobrou noc, dobrou noc. Tma.