úterý 31. ledna 2012

Health month - týden čtvrtý

Píšu se zpožděním, což je vlastně pro uběhnuvší týden příznačné.

Nedařilo se mi, ztratila jsem spoustu životů a taky spoustu energie. Nepodařilo se mi dokonce ani splnit závazek napsat dva příspěvky na blog týdně. Ale bude líp.

Zítra začíná další měsíc a já si vybrala další tři pravidla.

- Do meaningful work at least 3 days a week - protože se ukázalo,  že pětkrát denně to prostě nezvládám.
- Go for a walk with the baby at least 6 days a week - na procházky samozřejmě chodíme, ale někdy se mi nechce. Poslední dobou dost často, kvůli zimě, ale taky kvůli mé lenosti. Jenže když nejdeme ven, tak je Jára odpoledne k nesnesení, takže jsem sama proti sobě.
- No snacking - protože jsem přes Vánoce a následující měsíc přibrala 5 kilo. Nějak jsem se prostě rozmlsala. A to musí přestat!

Tak mi držte palce, budu vás samozřejmě informovat o tom, jak se mi (ne)daří.