pátek 29. července 2011

Roste jako z vody

Asi že ho každý večer koupeme.

Když se náš prcek narodil, byl to opravdu prcek. Všechny oblečky v porodnici mu byly velké a s oblečením, které jsme měli připravené doma, to nebylo lepší. Dokonce i přesto, že používáme látkové pleny, které dělají větší zadeček.

Prcek ale nelení a roste. Takže do novorozeneckých oblečků dorostl a nejen to.

Od dědečka dostal krásné dupačky, což jsme uvítali i proto, že jich máme obecně málo. Jenže jak si jistě vzpomínáte, ještě před nedávnem bylo období veder, ve kterých i body s krátkým rukávem bylo až moc. Když se konečně trošku ochladilo, vytáhli jsme dupačky od dědečka a ejhle... prcek se vešel tak tak.

Objednala jsem z internetu dvě fešácké All in one plíny. Aby měl něco na cesty, když se mi nebude chtít párat se skládáním obyčejných čtverců. Minulý týden jsme jednu použili na cestu do Hradce. Byla tak tak. Tento týden už jsou mu tyhle plíny malé. Opravdu dobře investované peníze.

Taky jsem mu na cestu k našim (kde jsme mimochodem právě teď) zabalila pyžamo, co ještě donedávna nosil bez problémů. Včera večer jsem zjistila, že už z něj taky stihl vyrůst.

Mám samozřejmě radost, jen jsem s tím nějak zapomněla počítat. Pořád jsem měla ten pocit, že máme doma mini mimi. A ejhle, ono nám taky roste.