neděle 3. března 2013

Health month - únor 2013

No toto. To už je březen? Ten únor byl nějaký krátký, ne?

Každopádně jsem tu se shrnutím únorových aktivit.

Jak to šlo s Jillian a denním cvičením?

No, těžko. Zpočátku lehce, první level z 30 day shred je docela příjemný a alespoň z mého pohledu dobře sestavený. Na začátku si sáhnu na dno, ale pak už se to jen zlepšuje a na konci se cítím skvěle.

Druhý level je zničující. Na začátku mi dá pěkně zabrat, pak je to trochu lepší, ale v poslední třetině už to prostě nedávám a právě tam přijdou na řadu ty nejtěžší cviky. Takže motivace ke cvičení je trochu nižší. Ale snažím se.

Rozhodla jsem se si cvičení rozvolnit, takže jsem si odcvičila jen první dva levely a v březnu budu ještě pár dní cvičit druhý a teprve pak se vrhnu na třetí. (Ale začnu až v pondělí, protože teď je tu na návštěvě P. mamka a já se nedokážu odvázat natolik, abych cvičila před tchyní.)

A jak to šlo s učením?

Překvapivě dobře. V popisu kurzu psali o 10 hodinách studia týdně, ale ve skutečnosti mi stačí tak 5.


A co v březnu?

Poslední dobou jsem nějak ztratila pocit, že i když mám hodně daleko k ideálům ženské krásy, tak jsem se sebou spokojená a komu se to nelíbí, ten mi může vlézt na hrb. Rozhodla jsem se, že s tím zkusím něco udělat, takže březnová předsevzetí se týkají "těla". Na duši dojde snad později.

1) Cvičit 30 minut denně
2) Přestat mlsat (tím mám na mysli takové to šmejdění po bytě, protože mám na něco chuť)
3) Žádný cukr (samozřejmě se nepočítá ovoce apod., ale musím omezit sladkosti)