středa 4. prosince 2013

Dárky

Včera jsem předala, tak se teď můžu pochlubit tady.

Sice se zpožděním, ale přece. Dárek pro dvouvaječná dvojčata - dva textilní balonky, které na první pohled vypadají stejně, ale nejsou tak úplně stejné.

Prý mají být úplně super na rozvoj jemné motoriky, tak doufám, že i díky mě budou Kuba s Matějem tak šikovní, až se budou jejich rodiče divit :D


Nejprve jsem si jeden vyzkoušela nanečisto už před pár týdny. Šlo mi to tak blbě a výsledek byl tak ošklivý, že jsem se na to chtěla vykašlat a vydat se do nějakého hračkářství. Ale pak jsem si řekla, že to přece nemůžu vzdát. A napodruhé se mi dařilo, až jsem sama nevěřila svým očím. (Úplně dokonalé samozřejmě nejsou, ale ve srovnání s první verzí opravdu nebe a dudy.)

Kdybyste si to někdo chtěli taky zkusit, tak návod se nachází zde. Ale předem varuju, je to opravdu piplačka.

No a když už jsem u těch dárků, tak se ještě pochlubím narozeninovou kyticí od muže.

Je jich opravdu 30.