středa 8. června 2011

Dobré zprávy (?)

Včera jsme byli u paní doktorky na převážení. Výkrmný režim zřejmě zabral, takže prcek přibírá, jak má, a nikdo nás už nestrašil žádnou nemocnicí.

Na druhou stranu jsme provedli kontrolní kojení a výsledek byl, že mám málo mlíka. K čemu to teda sakra je, že jsem od rána do večera přilepená na odsávačce? Když si to tak shrnu, prošli jsme následujícími stavy:
- prcek pije, ale máma nemá mlíko
- máma má mlíko, ale prcek nepije
- prcek pije s kloboučkama, máma má z toho bolavá prsa
- prcek pije, ale nepřibírá, protože máma má málo mlíka

Tak opravdu nevím, jestli se nám podaří dostat se někdy do ideálního stavu "máma má tolik mlíka, kolik je potřeba, a prcek vesele pije a přibírá". Ale stále doufám.

Jinak menší bonus, podařilo se mi vyjet s kočárem do patra k paní doktorce. Jak jsem si onehdá stěžovala, že má náš kočár moc široká kolečka, tak nakonec jsem se tam tak tak napasovala. Alespoň jedno malé vítězství.